lauantai 10. huhtikuuta 2010

kevätihastus

oo kuinka kengillä on taito ilmoittaa minulle, jos ne haluavat muuttaa mun kenkähyllyyn. näin tapahtui Kuopion Sokoksella.



ensin ilmeeni valahti kun huomasin ettei mun kokoa 39 ole hyllyssä. toisaalta valikoimaani kuuluu myös useammat 38-kokoiset menokkaat, joten ei ole aina kokonumeroihin katsominen. tuskassa pusersin niitä kolmekaseja jalkaan mutta ei toivoa. kokeilin huvikseen kokoa 40 ja nehän oli täysin sopivat. jopa tuli hyvä mieli! (jälleen kerran) miehelle ostin suklaata lohdutukseks siitä että taloon tuli taas uudet herkut. kylläpä mä olen ystävällinen ;)



tuli näistä mieleen Minna Parikan kengät.

H&M yllätti:



huulikiilto oli paistettu muffinsin malliin ja huulien sisältä löytyy huulirasvaa. kaikkeen sitä höperö lankeaa kun pakkaus on tarpeeksi ihana. :D
lisäks Henkkamaukan pussiin sujahti myös jotain, joka on pehmeää, puhvista ja vaaleanpunaista... nam.

5 kommenttia:

  1. Noi kengät on IHANAT!!!! Tulee kieltämättä Parikat mieleen. Tulkoon kevät/kesä ja pikkukenkäkelit. :)

    VastaaPoista
  2. kiitos! ootan kyllä innolla että pääsen ulkoiluttamaan uusia muruja :)

    VastaaPoista
  3. Miunkii HenkkaMaukan pussukkaan luiskahti tuota mainittui pehmeää ja puhvista mutta mustana. Se oli alessa, muut värit normaalihintaisia. Että anteeksi että olen kamala matkiapina.

    VastaaPoista
  4. no voee kauheeta sun kanssais. olkohan yhet valkoset kengät viime kesänä mitkä mä marssin ostamaan kun sullakin oli. :D

    VastaaPoista