maanantai 22. elokuuta 2011

the Piano

aloitin pianonsoiton ekaluokalla ja monta vuotta olen purkanut riemut ja huonot fiilikset tähän soittimeen. piano ostettiin meille niihin aikoihin kun alotin harjottelun ja siskoni kanssa oteltiin monta kertaa siitä, kummalle piano tulee kun muutetaan pois kotoa. piano on asunut monessa paikassa, eri ukot on raahannu sitä kodista toiseen ja se on asunut jopa varastossa välillä. olosuhteista johtuen piano ei asunut mulla kotona moneen kuukauteen nykyisessä residenssissäni, mutta muutama viikko sitten se roudattiin kotiin. (sydän tähän) olen ollu onnellinen monestakin syystä, ekana tietty esteetön pääsy soittamaan aina kun satun olemaan kotona (ja kerrostalossa kellonajat sallii). lisäks mä rakastan tätä soitinta jo senkin takia, että se on niin kaunis! on myös joitakin muita soittimia mitä rakastan myös niiden kauneuden vuoksi. ja nyt ei tarvi enää varata olohuoneesta paikkaa pianolle ja saan olkkarin sisustettua valmiiks. tai ei se valmiiks varsinaisesti tule kun välillä täällä touhuaa innokas hääräilijä kun inspireissön iskee.
nämä kuvat kertoo miksi oon halunnu tatuoida koskettimet ihooni.




tänään romanttinen ilta itseni kanssa. paljon kynttilöitä sisällä ja parvekkeella, tuplat Sinkkuelämää ja mukava olo. ja hello, on sentään maanantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti