perjantai 6. elokuuta 2010

leimaa, kirsikoita ja burleskia

tässä se vihdoin on:


ekka kuvani. veljeni suunnitteli sen minulle, joten se tekee kuvasta vielä henkilökohtaisemman. kuva ei siis ole kopioitavissa, kiitos! olen erittäin tyytyväinen tulokseen. kuvan tatskasi Pena Varkauden His Master's Tattoolla.

olin rakkaan Perliitin kanssa Varkaudessa Sampea & samppanjaa -tapahtumassa, jossa meitä kiinnosti lähinnä burleskiryhmä Tease Queens. lähdettiin tässä tällingissä liikenteeseen:

lähtö tuli vähän yllärinä, ja reissutöissä kun olen, ei ollut mahdollisuutta kipaista hakemassa mekko omasta vaatekaapista. survoonnuin siis Perliitiltä lainaamaani asuun:kengät TUK, hame Perliitin ompelema ja topista ei tietoa. sain juuri kyseiseltä ystävältäni synttärilahjaksi ihanan, itsetehdyn pillerirasiahatun:

mustaa tylliä ja kirsikoita, nam! koko asu on koottu tämän hatun perusteella. laitan lähikuvan jahka ehdin käytellä kameraa kotona joskus. olen erittäin otettu kauniista, omin käsin tehdystä lahjasta, kiitos muru! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti