maanantai 1. maaliskuuta 2010

saumoissa

taannoin osallistuin erään liikkeen avajaisiin ja stuukkini näytti tältä:



kovin oli taas Seppälä-peräinen asu, nimittäin hame ja pusero ovat kyseisestä liikkeestä. ihanaiset lepardikorkkarit ovat TUK:n ja löysin ne Nitrobabesta Tampereelta. kenkiä komppaava hiuspanta on reissutuliainen äipältä.



saumasukkahousut löysin Aleksi 13:sta. monta kertaa olen kironnut kaikki sukkahousut alimpaan helvettiin, koska usein minulla on vaikeuksia saada ne kunnolla jalkaan. toisaalta, esim. juuri kyseisen kuvan sukkikset saavat anteeksi kaiken sen tuskan, jonka jouduin käymään läpi saadakseni tämän vaatekappaleen puettua, on ne niin ihanat.



onpas kumma miten irtoripsillä saa ihmeitä aikaan! lähtiessä tukka oli kauniisti kiharalla mutta se onneton aina alkaa suoristua kesken illan. mikähän olis semmonen tökötti jolla sais kiharat pysymään tiukalla kierteellä?

4 kommenttia:

  1. IHANAT kengät ja tyyli! TUKin kengät on niin suloisia ja niillä on vielä mukava kävellä. Haluaisin niitä kaapillisen jos toisenkin... :)

    VastaaPoista
  2. Jotenkin arvasin että siultakin löytyy tuo Seppälän liituraitakynä. Omaani koeajoin tuossa sunnuntaina ja hyvin toimi!

    VastaaPoista
  3. Upean nakoisena olet ollut liikenteessa. Itse olen TUK fani ja monet kenkaparit loytyy. Saumasukkikset rulettaa. Kiitos muistutuksesta, kun pitaa itsellekkin ostaa uusi pari!

    VastaaPoista
  4. Perhonen: kiitos! :) olen samaa mieltä. nuo on mun ainuat tällä hetkellä mutta varmaan ne lisääntyvät jossain vaiheessa... :D

    Perliitti: kyllähän se löytyy. meitil on nii sama maku!

    Munster: kiitos! :) mun täytyy kanssa käydä ostamassa uusi pari, noille kun kävi vähän köpelösti loppuillasta. :D yllätys yllätys!

    VastaaPoista